Gillian Community

AccueilAccueil  PortailPortail  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

New interview + photos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
loulou

Masculin Nombre de messages : 7046

MessageSujet: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:28:38

L'interview sera dasn le ES de demain!
Donc pour l'nstant on ne sait rien.. just un apercu

Merci sdk!!

Dernière édition par le Ven 19 Jan - 13:59:44, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
¤JeNy¤

Féminin Nombre de messages : 5272

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:31:12

Oh putain !!!! affraid
Mon Dieu qu'est-ce qu'elle est belle... Mon Dieu c'est pas possible aaaaaah je suis faaaaaaaaaaaaaan !!
Désolée je suis un peu au bout du rouleau ce soir mais mon Dieu aaaaah !!
Voir le profil de l'utilisateur http://attrapez-mOi.skyblog.com
MeryliciOus
Admin et Scribouilleuse de fanfics

Féminin Nombre de messages : 6404
Localisation : Dans un magasin de fleurs, hésitant entre les pois de senteur et une brassée de rOses.

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:32:49

Heure du décès, 20h32.

Fan.Fan.Fan.Fan.
Voir le profil de l'utilisateur http://casisiempre.skyblog.com/
loulou

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:32:51

Elle est superbe y'a pas de mot...
Mon dieuuuuuuu
ben demain je vasi à paris et j'espere qu'ils l'auront mai srien que le titre de l'article ca promet d'etre un article de ouf!!

Hey dramatic's life!!maiheuu
RedCheek
Invité

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:43:00

Ooh, hâte d'avoir les détails de cette interview !
Elle est magnifique, déjà envie de m'éblouir les yeux à coup d'image en HQ. Elle aurait presqu'oublié de faire un bouton mais tout lui va si bien...

Cependant la petite phrase m'intrigue aussi... Gillian Anderson's dramatic life... comment le prendre ? Esperons que cette interview répondra à tout ça !

Dernière édition par le Jeu 18 Jan - 22:43:29, édité 1 fois
'Lo
Invité

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:43:27

Ouah, juste qu'elle est sublime... Il y a pas d'autre mot.
Merci !
PoLLy

Féminin Nombre de messages : 13135

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:44:11

mouarff... vient de faire une gourde vous savez où, j'ai pas les yeux en face des trous dfaut croire!!! lol

Bref, je viens de mourir quoi, le vert... mais mon Dieu, cette femme a un don, elle me fait aimer le rose, elle me fait aimer le vert!!! et cette pose.... arggg... sachant qu'elle a eu un enfant juste avant...

*comment de la fille qui a une soeur qui a des problèmes techniques de montées de lait violentes : j'espère qu'elle porte un soutif sinone lle a dû ruiner la robe... *
Voir le profil de l'utilisateur http://andreaparcoeur.skyblog.com
Amina
Invité

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:45:18

Elle est magnifique je n'ai rien à dire de plus
¤JeNy¤

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:46:40

Excusez-moi mais je m'en remets pas mdr!
Non sérieux limite j'avais oublié à quel point elle était... waou mais mon Dieu ça fait longtemps que ça m'avait pas fait cet effet là, je suis devenue tarée! lol!
J'ai hâteeeeeee de lire, et je pense que le titre est à prendre à la légère. Mais mon Dieu je veux ce mag et aaaah sa robe est trop belle et aaaah au secours...
Mon Dieu je suis trop au bout du rouleau ce soir ça fait peur...
PoLLy

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:49:44

bah je pense que dramatic = théâtre pour eux, dans le sens où il est arrivé pleiiiiin de choses cette année à Gillian au niveau personnel et professionnel, espérons simplement que l'interview se soit bien passée pour elle, sans qu'ils ne la soulent avec des question trop intimes car à priori le mag est connu pour ça... Suspect
loulou

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:50:20

Polly...lol oui heuu disons que bon pourquoi tu pense toujours au truc que personne ne veut enetendre parler? lol! lol!

non sinon ben je sais pas le titre de m'article me fait tout bizarrE... unpredictable c'etait mieux que dramatic , non? No
¤JeNy¤

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 22:51:02

Ah ouais PoLLy je voyais pas les choses comme ça mais c'est vrai que maintenant que tu le dis... scratch
PoLLy

MessageSujet: Re: New interview + photos   Jeu 18 Jan - 23:20:32

poucky a écrit:
Polly...lol oui heuu disons que bon pourquoi tu pense toujours au truc que personne ne veut enetendre parler? lol! lol!

hey, avoue que si je ne sortais plus de conneries aussi grosses que moi, je vous manquerais quand même!

Sinon pour l'interview ils avaient "The Magnificent Gillian Anderson" moi je dis oui à 100% aussi! lol
Clem
Invité

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 0:46:22

affraid affraid affraid et dire que j'ai failli pas pouvoir passer ici ce soir, j'aurais raté ça !!
Aaaah nondediou j'ai trop trop hâte de connaître l'article et..aaah ce qu'elle est belle
LuLu
Invité

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 12:26:40

Coment on fait pour ne pas tomber par terre ? ah mince c'est deja fait ... drunken
merciii
loulou

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 13:06:45

MeryliciOus

Localisation : Dans un magasin de fleurs, hésitant entre les pois de senteur et une brassée de rOses.

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 13:08:38

OMG c'est impossible d'être aussi belle, non? Pouah je suis moudrue là....

Edit': Désolée j'étais tellement sous le choc que je t'ai pas dit merci! Merciii Poucky!

Fan.Fan.Fan.Fan.

Dernière édition par le Ven 19 Jan - 13:10:12, édité 1 fois
loulou

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 13:09:59

C'est pas possible...non mon dieu.... je l'attend en grand cette photo!!
HAHAH le transcript elle parle d'oscar j'en suis à la ligne 3 mais je sens l'interview de ouf!!!!

Evening Standard Magazine
19 January 2007

The Magnificent Anderson

Since Gillian Anderson moved to London, she's got married and divorced, secured a BAFTA nomination and had a new baby with a new man. As her political thriller, The Last King of Scotland, garners praise, she talks to Annabel Rivkin about her unconventional life.

Gillian Anderson speaks slowly. Her three-month-old son Oscar was awake until 4.30 this morning, 'and that's not normal,' she says, calm but bleary. 'The thing is, I moved house at the same time as he was born so I started from a place of tiredness.' She was meant to move with her boyfriend, businessman Mark Griffiths, and her 12-year old daughter Piper, a good month before Oscar was born but he decided to come early. 'He was 6lb 8oz, which is a decent weight,' she says, 'but he had a lot of fluid on his lungs and so he was quite tubed up and was in intensive care, and I couldn't pick him up. But we got to take him home [from the Portland] after a week so we actually were very lucky.'

Anderson became famous 14 years ago when she embarked on a ten-year stint playing Dana Scully on The X-Files and, over the past year, there had been much speculation over the circumstances surrounding her pregnancy. It was widely reported that Anderson's marriage to the former journalist and now bio-fuel entrepreneur Julian Ozanne officially ended only after she became pregnant by Griffiths. She declines to comment except to say that she finds it highly offensive when people assume she is only in her current relationship with Griffiths because she 'fell' pregnant and that the reported dates are inaccurate.

Married to Ozanne for 16 months but with him for three years, she suffered both a miscarriage and an ectopic pregnancy. 'So after you've had that, you don't say, "Oh, I'm pregnant but I won't take this one, it's not convenient, I'll take the next one."' She had wanted a second child - she had Piper with her first husband Clyde Klotz, an art director on The X-Files - for some time but she's not entirely blinded by her own happy situation and acknowledges with a discreet nod that her ex-husband must find this entire episode very painful. 'I wouldn't have planned it this way,' she says. 'I wouldn't have wished it this way but it happened and at 38... Complicated but, at the same time, 38. There was no question. It shocked a couple of people, but the ones who really know me and who have known my history over the past couple of years, well, they also know when I'm sane and when I'm not sane. And me being sane and pregnant was a much better recipe for their friend than me being not sane and not pregnant.'

One journalist likened an interview with Anderson with wrestling a crocodile and she has certainly been vocal on press intrusion, but when I first meet her she's eight months pregnant, round yet compact in a tight black dress, and I find her terribly kind and very good company, even if she does put it down to a hormonal flood that is allowing her to 'float above everything'. Even though she was voted sexiest woman in the world many times during The X-Files years, and had more than 9,000 websites devoted to her red-haired charms - it was dyed, she's a blonde - it wasn't until her luminously miserable, virtuoso performance as Lady Dedlock, in the Andrew Davies adaption of Bleak House, that her bone structure and poise began to read properly.

During her ten years on 'The Series', as she refers to The X-Files, the producers had a habit of dressing her in dowdy trouser suits; not that deterred her devoted fanbase. The costume designers even managed to disguise her first pregnancy with lab coats and eventually an alien abduction. 'Most of the time I look like shit,' she says merrily. 'I mean, I don't brush my hair and half the time I don't look in the mirror before I leave the house and at the moment I own three things that fit.' Indeed she is no Victoria Beckham when it comes to dressing up to go shopping and her red-carpet outfits do not lead one to believe that she sets much store by stylists, yet her face is getting better and better. With age, her aquiline nose gets haughtier and her pout looks self-assured rather than childlike. Her eyes are unusually changeable in both colour and mood.

She is, by turns, daffy and focused but always wilful. 'I was, from early on, incredibly self-ruled,' she says, 'and I was going to do what I was going to do no matter what, and that was very challenging for my parents.' She uses 'challenging' to mean difficult and painful, as do many people who have spent any time in Los Angeles. 'I felt that I was an adult from the age of 14.'

Her perfect Received Pronunciation comes from a childhood in Crouch End. She and her parents (who are still together) moved to London when she was two so that her father could attend film school. They returned to Michigan when she was 11 and her father set up a video post-production business. Soon her brother and then her sister were born - Aaron is now doing a PhD at Stanford and Zoe is an artist and teaching assistant at Carleton College in Minnesota - and from when she was 14, Gillian was in therapy. She still is. 'It's very casual for me,' she says. 'It's no big deal; it's just there in my life and I find it helpful. I like self-examination.'

She shaved off her hair, pierced her nose and brought home drug-addict boyfriends who stole. Her high-school classmates voted her Most Likely to Get Arrested and on prom night she duly was, for attempting to glue the school doors shut. 'Most of my life I've felt as though something was wrong,' she says. 'I've always had a feeling that I've done something or something's happened or something's about to happen. Something's not quite right.'

The sadness that she's always felt lurking is not, she says, depression. 'I don't know where it comes from and although some of it certainly comes from my life, some of it just seems to surround me and I'm sure it can be really pathetic and annoying for people who've spent time with me. Just the endless f***ing seriousness.' She doesn't come across as a moaning hysteric, but perhaps this access to her strange reserves of grief is why she has played such serious roles on screen and is currently receiving lots of offers to play mad women. 'I don't know why I can do sad,' she says cheerfully, 'but it seems to come naturally.' Actually she's rather funny and girlish and a little flirty, very different from any of her on-screen personas from Scully to Dedlock to Sarah, the character she plays in Kevin Macdonald's The Last King of Scotland - a film about Idi Amin and his crazed butchery in Seventies Uganda - more of which later.

continued in part 2
The Magnificent Anderson
(continued)

After drama school in Chicago and a year waiting tables and partying in LA, she was, aged 24, cast as Agent Scully opposite the more seasoned David Duchovny. The X-Files was filmed in Vancouver on a rigorous schedule involving 16-hour days over ten months of each year. Soon after starting the show she married Klotz, whom she met on set. Piper was born months later and the pressures of work, marriage and motherhood took their toll in the form of panic attacks. 'I have a tendency to throw myself at life,' she says. 'There's a wonderful aspect to that but there's also a price and the price for me has been my emotional and psychological stability. The panic attacks started when I was pregnant with Piper. They started at work and then they would happen every day and I felt like I was going mad. After Piper was born, I would nurse her, shaking from anxiety, and then I started having them in the middle of the night, so I would get home from work at one in the morning and then be having one until four. It was hell on earth. If it hadn't been for my newborn child I wouldn't have been able to handle it.' She tried anti-anxiety drugs but they made her sick. Meditation has helped because she says, 'I have to stay very present in my body to stop it happening.'

Her marriage to Klotz was over within two years and there followed a couple of on-set romances - such was the workload that it was the only place she really met and got to know men.

In 2002, The X-Files finished and she was released into her future, which is a big place when you have been so fiercely managed for so long. 'I don't think I realised what an impact the ending of it was going to have on me emotionally. I was so excited about the freedom that I don't think I allowed myself time to process what had happened. I am terrible with time now because I still feel as though I've only got half an hour and I have to make the most of it. I had to learn to be a mother in 20-minute time slots. I'd come back to the trailer, give full attention and then full attention an hour later for five minutes. It's been amazing with Oscar because I have the time to spend with him. When Piper was born I was 26 and my working hours were ridiculous. At 38, I feel like I've earned motherhood and the right to take it all in and not feel distracted.'

Piper lived most of the year in Canada with Klotz while she was at school there, but now she is at school in London. Anderson is keen to ensure that her daughter doesn't find the transatlantic move, combined with the arrival of a younger sibling, as difficult as she did. 'The irony is that I moved from England to the States when I was 11 and within two years I had my first sibling. I found it very challenging. And I am trying to make sure that she doesn't have the same experience. But no matter how much love, family and everything you give, it's still a very complicated thing for a child who has been the centre of everyone's attention for such a long time to suddenly feel that they are being usurped. You have to be mindful of everyone's experience. I don't think Piper was prepared to love Oscar so much.'

After leaving The Series, Anderson came to London to do theatre (she played at the Royal Court and the Comedy Theatre) while periodically nipping off to film the tough, independent movies she favours. For four years she's been adapting the novel The Speed of Light by Elizabeth Rosner which she hopes to direct.

During her time in London she met Julian Ozanne at a dinner party and they loathed each other. He thought she was a Hollywood nutter and she thought he was rather wide, but they became friends, married in 2004 and lived together in Notting Hill, an are in which she has lucratively bought and sold ever since.

She was hesitant about accepting the part in Bleak House. 'I knew that the films I'd made weren't going to come out until afterwards and my whole thing was about moving from television to film, which was what I'd always wanted to do. It absolutely turned out to be the right thing to do - it was blessed from the start.' She was nominated for a BAFTA, an Emmy and now a Golden Globe.

The Last King of Scotland is a relentless bullying, political, violent film that is attracting huge amounts of attention. It co-stars her fellow Golden Globe nominee Forest Whitaker as Amin and James McAvoy as the young Scottish doctor who gets pulled into the dictator's web of brutal madness. In fact, Anderson's part, as a missionary doctor's wife whom McAvoy attempts to have an affair with, is a small one. 'I'm generally drawn to complex, real-life characters. Coincidentally I'd been to Uganda three or four times in the years before we started shooting because Julian was working there and I'd met women like her; women who were brave and ballsy and willing. Something clicked and I thought, "I know this person." I've intimately watched the rise of the movie and I've been as surprised as anyone that a film of this kind can gather so much heat.'

She has anotherh film called Straightheads, co-starring Danny Dyer, coming out in April. In this she is brutally raped and then exacts her revenge; but them no one expects a romcom from Anderson (which may well compel her to make one). Beyond Straightheads and her screenplay, she plans to 'sit back for a while'.

She doesn't know whether she and Mark will get married and, despite Oscar, thinks it's way too early for me to tell. I have to start looking at what part of me jumps into things too early and f***ks things up. I do believe that it's all 50/50 and that it's never one person's fault but I'm the common denominator in my two divorces. Sometimes my reasons for doing things are not the best. It's like a childish reasoning; not informed or fully thought out. I just think I need to pause a bit more before I leap.'

There is an appealing quality about Anderson who alternates between reckless dashing and myopic, blinkered focus. 'But I don't like hurting people,' she says. 'And my intention is not to hurt people. And that starts somewhere; it doesn't just happen at the end bit. I'm trying to use this time and this experience to slow down.'

I hope she gets what she wants. I hope the sadness stays at bay and her relationships are what she wants them to be. 'I have no regrets,' she says. 'I've had some extraordinary men in my life and most of them are still part of my life and I think that's really beautiful.'
The Last King of Scotland is out now.

she suffered both a miscarriage and an ectopic pregnancy affraid affraid affraid affraid

No!!!!!
la pauvre c'est pas possible!!!!!! affraid affraid affraid

j'ai lu tout l'article et serieux ben Gillian quoi
La pauvre je savais qu'elle avait traversé des trucs durs mais là mon dieu et elle est enfin je suis telmement heureuse pour elle maintenant et je l'admire encore plus meme si c'est impossible.
Voilà tite Gillian tu es grande, quoi qu'il arrive ben on est derriere toi et merci

maiheuu
MeryliciOus

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 13:23:45

Ok je viens de tout finir aussi...je crois qu'elle a jamais été aussi vraie et aussi....pouah on savait pas tout ça, c'est terrible! Qu'est ce que je l'aime, c'est dingue! Ben elle mérite énormément de bonheur....

(euh je me sens super mal après avoir lu en fait.... la pauvre)

Fan.Fan.Fan.Fan.
loulou

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 13:28:58

C'est horrible je m'en remet pas quoi.. et puis elle est tellement vrai!! Je veux dire quan delle parle du fait que ce qu'ils ont dit au niveau de la grossesse genre je susi avec MArk car je susi enceinte et tout ben la pauvre quoi merde!!!

Et oui elle est desoéle avec Julian car oui non elle est tombé enceinte et ben ca a pas fonctionnée donc forcement ben merde quoi la pauvreeHAHAHAHa
et la fin aussi mon dieuu

Citation :
She doesn't know whether she and Mark will get married and, despite Oscar, thinks it's way too early for me to tell. I have to start looking at what part of me jumps into things too early and f***ks things up. I do believe that it's all 50/50 and that it's never one person's fault but I'm the common denominator in my two divorces. Sometimes my reasons for doing things are not the best. It's like a childish reasoning; not informed or fully thought out. I just think I need to pause a bit more before I leap.'

There is an appealing quality about Anderson who alternates between reckless dashing and myopic, blinkered focus. 'But I don't like hurting people,' she says. 'And my intention is not to hurt people. And that starts somewhere; it doesn't just happen at the end bit. I'm trying to use this time and this experience to slow down.'

I hope she gets what she wants. I hope the sadness stays at bay and her relationships are what she wants them to be. 'I have no regrets,' she says. 'I've had some extraordinary men in my life and most of them are still part of my life and I think that's really beautiful.
'

juste pour dire que encore une foois Gillian elle s'est fait entubée.....
y'a une photo d'elle et de piper en gran dsur l'article d'origine..pap bien sur...je pense qu'elle ne l'a pas approuvé comme le titre de l'aticle d'ailleurS... No No
Putain la pauvre font chier ces merdes!!
¤JeNy¤

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 13:44:42

OMG !! La photo !!!
Je suis un peu préssée, j'ai pas le temps de lire mais je vais imprimer ça mon Dieu je vous donnerai toutes mes impressions après mais merciiiii Poucky !!
loulou

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 14:00:34

Juste pour dire que j'ai remis les 2 photos de l'article un petit peu plus grande sur la 1ere page...
voilou et moi toujours aussi touchée par l'article c'est horriblee No
RedCheek
Invité

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 14:09:23

Je viens de me faire l'article et wow...
Elle parle vraiment avec le coeur et n'hésite pas à dévoiler ce que beaucoup ignoraient.
Ca m'a marqué aussi sa grossesse extra-utérine et sa fausse-couche, ma maman a eu ça et ça marque dans la vie d'une femme. Je comprend tout à fait le choix de Gillian quant à arrêter sa relation avec Julianne en partie pour ça.
Je suis vraiment sous le 'choc'. C'est hallucinant cette interview parce qu'elle a révélé des éléments qu'elle n'aime pas dire à son habitude.
C'est bon de savoir un peu plus en profondeur ce qui se passe dans sa vie, ces changements qui la mène à se remettre en question.
C'est bon également de l'entendre parler de Piper et d'Oscar; et de la relation qu'ils entretiennent I don't think Piper was prepared to love Oscar so much.
C'est fou cette analyse qu'elle fait sur elle-même, j'en suis incapable. Me démonter, ça, je suis la plus forte mais regarder sa vie et en déduire ce qui n'a pas été...ça demande pas mal de recul et d'acceptation.
Elle garde sans cesse ce ton où elle sait très bien qu'elle n'est pas parfaite; et c'est ce qu'il a rend encore mieux à mes yeux. Elle sait qui elle est et ne le nie pas.

Elle en a mangé pas mal aussi, Gillian, dans sa vie. Si les tabloïds et les gens mal intentionés pouvaient la laisser vivre en paix.

Besoin de remettre en question ma petite vie après ça... ça pousse sérieusement à la réflexion.

(Merci Poucky)
Maggy

Féminin Nombre de messages : 180

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 14:19:15

pour les tofs
et pour l'article pale heu ça veut dire que pendant ssib c'était peut être pas trop ça... ouai ben ça fait plein de cjose à l'intérieur tout ça... piuouu
PoLLy

MessageSujet: Re: New interview + photos   Ven 19 Jan - 14:23:27

putain c'est bon je suis traumatisée par cette interivew, elle mérite tellement le bonheur après tout ce qu'elle a vécu...
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: New interview + photos   

New interview + photos
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 3Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant